Monday, December 28, 2009

Αθίγγανοι χτύπησαν 80χρονο για να του πάρουν 10 ευρώ!

Με έναν ανήμπορο 80χρονο τα «έβαλαν» το μεσημέρι του Σαββάτου στα Καβάσιλα τρεις αθίγγανοι, σύμφωνα με την μαρτυρία του ηλικιωμένου, οι οποίοι τον πέταξαν κάτω στον δρόμο, τον ξυλοφόρτωσαν και του έσκισαν το παντελόνι για να του πάρουν… 10 ευρώ που είχε στην τσέπη του! Το περιστατικό έχει ανησυχήσει ολόκληρη την περιοχή καθώς δεν είναι το πρώτο, αφού πριν από έναν περίπου μήνα είχε συμβεί το ίδιο με θύμα μια ηλικιωμένη.

Μιλώντας στην εφ. «Πατρίς» ο 80χρονος Αναστάσιος Γιαννικόπουλος, ακόμα σοκαρισμένος από την περιπέτεια που έζησε, τόνισε: «Γύρναγα το μεσημέρι στο σπίτι μου και σταμάτησε μπροστά μου ένα λευκό αυτοκίνητο. Κατέβηκαν δύο κάτω και μου είπαν: «τα λεφτά σου». Αμέσως τότε με έπιασαν και ξεκινήσανε να με χτυπάνε.Κατέβηκε και ο τρίτος από το αυτοκίνητο και έπεσαν όλοι επάνω μου χτυπώντας με. Τελικά μου τράβηξαν το παντελόνι και το έσκισαν και πήραν 10 ευρώ που είχα στην τσέπη μου. Λίγα λεπτά αργότερα η γυναίκα μου μας είδε και βγήκε στον δρόμο φωνάζοντας.Αυτοί τότε τρόμαξαν φαίνεται και μπήκαν στο αυτοκίνητο και έφυγαν. Στη συνέχεια με πήγαν στο Κέντρο Υγείας για να περιποιηθούν οι γιατροί το μάτι μου που με είχαν χτυπήσει και μετά πήγαμε στην Αστυνομία όπου υποβάλαμε μήνυση κατ’ αγνώστων».

ΠΑΤΡΙΣ

No comments: